Handle me

När jag blir less på allt och alla så brukar jag slå på Robyns "Handle me". Det känns bra att sjunga med och genast känns livet lite lättare.



En sak du kanske inte visste är att jag är ett galet fan av Robyn. Hon är tjej som jag faktiskt tycker är en BRA förebild. (Jag brukar vara kräsen) Hon är egen, äkta och talangfull. Hon har minsann kämpat och jobbat till sig till vad hon är idag. Hon säger bara smarta, genomtänka och vettiga saker i hennes intervjuer. Hon håller dessutom på att slå igenom i USA. Hon är inte en självupptagen liten fjolla som ändrar åskiter från dag till dag. Kanske därför hon inte är så känd. Hon är nån slags trygghet som jag kan vila mig mot när hela världen och media "går över gränsen" och blir alltmer overklig.
 Ge mig mer sånt snälla Sverige....
 

Usch vad känslig jag känner mig men det är ju så fint. Piano alltså. Den här låten är så himla fin på piano...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0