Hemma!!

PUH! Nu är jag äntligen hemma, resan igår och i förrgår kändes som en evighet. Först åkte vi kl 4 på natten (amerikansk tid) från Orlando till Tampa. Sedan satt vi och väntade i typ 5 timmar på flygplatsen för att åka till New York. I New York satt vi och väntade i typ 4 timmar också. Sedan åkte vi till Stockholm. Vi landade i Stockholm vid 8 tiden svensk tid. När vi steg ut från planbet så funderade vi på vad vi hette och vilken dag det var. (jag hade knappt sovit någonting på planet från NY till Sverige).  Igår var jag HELT DÖD när jag kom hem.

Det var så himla mysigt när mamma kom och hämtade oss från flygplatsen. Vi åkte hem och pratade om allt som hade hänt och jag kunde för första gången på typ 6 månader andas ut. Mamma sprang omkring i köket med långkalsonger och pratade på om hur LKAB skulle avskeda en massa folk osv. Sedan frågade hon om jag och Fred (som han heter nu) ska följa med till Nakeri (?) stugan ihelg. Det ska bli så mysigt.

Ikväll blir det förhoppningsvis reunion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0