Balkongen

Mitt nya projekt är: Balkongen.

Jag och F var och tittade på utemöbler idag. Vi har i princip varit på ALLA jävla affärer som säljer utemöbler. Rusta, Jysk, Coop, Ica maxi m.m.
Vi har aldrig hittat riktigt rätt och har vi det har det varit svindyrt så jag kom på att jag skulle leva ut min dröm med att göra en "indisk" balkong.

Alltså, man sitter på kuddar ist för stolar. Jag har tänkt ut det här väldigt noga och man kommer billigt undan men det är en sak i taget, kan inte köpa allt direkt vettu.


Kommentarer
Postat av: ★Klara-Louise

Åh det låter ju jättehärligt med en Indisk balkong =) Visst är det dyrt? Det känns som alla möbelaffärer har blivit sky-höga på sistonde!! Det är sant man får göra lite "Pö on pö" ;)



Lycka till med balkongen!



Kram!

2009-07-16 @ 18:21:18
URL: http://klara-louise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0