En underbar dag på stranden!

Vilken härlig dag! Jag och Fredrik (och Alfons såklart) har varit och badat i Vänern! Alfons skuttade omkring och såg alldeles överlycklig ut, jag övervann min rädsla för getingar (i ca 2 timmar) och badade och hade kul.

Jag fick en tanke när jag stod där ute i vattnet med vatten upp till låren.
Det var ett gäng med killar som kom till stranden för att sola och bada.
Dom slog sig ned brevid oss.
Jag gick ut för att bada och när jag tittar mot stranden så sitter killarna och garanterat undersöker mig och min kropp.

Jag blir så jävla irriterad på denna EVIGA sexfixering kring kroppar och jag är så glad för jag känner mig helt jävla nöjd nu. Så jävla nöjd. Mina kilon sitter där de ska. Punk slut.

Jag skiter i om dom glor, LÅT DOM TITTA dom små fjollorna, sedan kan dom ju gå och slå upp nån porrsida och fortsätta. MIN kropp är stark och det är FÖRIHELVETTE bara en kropp!

Jag skiter och pissar som alla andra.
Jag lägger märke till hur många andra tjejer i min ålder vrider och vänder sig, lägger armarna för magen, drar in, trycker ut. Dom är osäkra.
Kom igen, detta måste ni ju hålla med om.

Jag bryter mönstret och kör ner handen i baken, rättar till mina bikinibrallor, slappnar av i kaggen. Detta är som sagt bara en helt vanlig jävla kropp.

Den är inte pinnsmal, den går säkert att "förbättra" i medias och ungas ögon men jag skiter i vilket.
Jag vill inte trilla omkull så fort någon blåser på mig bara för att jag har sjuka fobier mot celluliter.

Jag älskar mitt FETT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah det är rätt, man skall inte bry sig om vad andra tycker och tänker. Behöver de tänka på sånt har de väl ändå inte mycket till liv. Maila mig eran adress, I need it! :)

2009-07-15 @ 01:25:27
URL: http://idaemmasofie.blogspot.com
Postat av: martina

strongt. ALLA ÄLSKAR VI VÅRAT FETT! eller dom som inte gillar BFF ;) Hahaha

2009-07-15 @ 08:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0