Nytt toalock

Det är en fin förening vi bor i, frågan är ju om dom tycker att vi är så fina hyresgäster. Vi har taggarna utåt och hittar fel överallt. Lista på vad vi ringt om:

1: Toalocket. Äckligt! Föreningen får helt enkelt köpa ett nytt. Imorse hängde det ett toalock vid vår dörr. HAHA

2: Målarfärg. Tanten som bodde här innan oss  hade skrivit nått psyko ordspråk ovanför köksdörren. Jag försökte tyda det flera gånger. Varje gång jag satt vid köksbordet så sneglade jag på det. Vad menas egentligen? VAD MENAS?!?! Nu har jag raderat det med vit målarfärg. (Även färg och pensel hängde utanför dörren!)

3: El-uttagaet i sovrummet. Imorse kom det två vettskrämda killar och plingade på. Dom blev vettskrämda av Alfons och hans bas-skall. Låter som en jävla BULLDOG här inne!!

4: Eluttagen i skrubben. Samma killar gjorde "jobbet".

Det jävla pinsamma var ju att uttagen fungerade. Killarna vred och pysslade lite så LYSER SKITEN.
Jag satt på golvet och kände hur jag började rodna.

" He he, ja det är ju Fredrik som har "kollen", fick jag ur mig.
Fredrik var på arbetsförmedlingen då!


NÅVÄL, voi hyvin som man säger så har vi faktiskt fått en HEM. Ett alldeles underbart hem med balkong och mys pys. Jätte fint område med körsbärsträd utanför fönstret. Äppelträd lite överallt och en massa blommor som luktar. Vi har fått upp allt och det är så fint. Ska lägga in bilder snart!


Jag är även målat två st 50x50cm tavlor som jag ska hänga ovanför soffan. Jag blev nöjd.

Vår lägenhet börjar likna ett galleri faktiskt. Jag har målat rätt mycket i mina dagar! Mer än vad jag trott!

Nu ska jag bege mig till vår high tech tvättstuga och hämta resten av kläderna.

Fredrik och Alfons springer runt och runt i lägenheten. Ett jävla liv. Hoppas vi inte blir vräkta ;)


Kommentarer
Postat av: adam

åh vad kul att du börjat blogga igen! HAr saknat det här!

2009-07-07 @ 02:34:26
URL: http://adamedefall.blogg.se/
Postat av: martina

du kanske slutar som konstnär med ett eget galleri ;D VIP KORT

2009-07-07 @ 09:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0