The moose is loose

NÄR blir det sol? När får jag sitta på balkongen och sola?!

Imorgon blir det som sagt arbetsintervju, det står att lönen är prestationsbaserad? Vad är det? Har aldrig hört förr. Brukar man inte prestera för att få lön i vanliga fall?
Jag vet inte. Är det skit så kommer jag inte anstränga mig det minsta. Vi ser ju hur det går.

Jag har haft en fråga i mitt huvud som jag bara inte kan få ett svar på, det går inte att googla det heller.
Jag och Fredrik bor ju här på Vargön brevid ett naturreservat där det springer en massa älgar. Grejen är att det är SJUKT mycket tyskar som springer omkring här och fotar och har sig.

Min fråga är då: Varför? Vad är det med tyskar och älgar? Stackars tyska barn som får åka på bilsemester genom svergies skogar och leta skogskonungen. Stackars barn.


Kommentarer
Postat av: F

King moose is the shit=)

2009-07-21 @ 16:28:03
Postat av: Emma

Kan det inte vara så att det är provisionsbaserat då? Att de menar samma grej kanske?



Älgar och tyskar, haha, vadfan :D

2009-07-21 @ 17:21:44
URL: http://idaemmasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0