Vad är jag för människa?

Senariot:

Jag kliver in i tvättstugan. Jag går fram mot tvättmaskinen och är påväg att ta ut mina kläder. Mina underkläder.

Jag öppnar luckan och ser: TVÄTTEN ÄR BORTA. NÅGON har tagit min tvätt!! Mina trosor!


Jag:

A: Springer hem och gråter, säger att jag känner mig våldtagen och ligger och funderar på vad pervot gör med mina underkläder. Går sedan in i badrummet och stirrar in i spegeln och viskar för mig själv: Vad är det med människor egentligen?....

B; Jag blir FLY FÖRBANNAD! Springer hem, smäller upp dörren, tar papper och penna och skriver med arga, skakiga händer: HOPPAS DOM PASSAR DITT FÖRBANNADE PERVO. Letar fram tejprullen, försöker bita av tejpen men lyckas inte riktigt, vrålar" ÅHHHHHHHH" och får tillsist av tejpbiten. Går med bestämda arga steg tillbaka till tvättstugan, stirrar SURT och MISSTÄNKSAMT på alla jag möter. Smäller upp lappen på dörren och går hem.


Gissa nu, kom igen, Vad gör jag?!


Kommentarer
Postat av: martina

B utan tvekan!

2009-07-07 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0