YES

Idag har jag och F varit till Jönköping och spanat in en mycket, mycket fin stad och lägenhet!
Det var en ganska rolig resa. Vi hittade tillsist huset som mina älskade vänner ska bo i, så jäääääävla flott!

Inte helt omöjligt att jag också flyttar dit jag me! ;)

Annars så var vi på IKEA på ja..A6. Vi köpte vardagsrumsbordet och nu har vi pyntat och donat och det är så fint så!

Jag kan lägga upp en bild ikväll eller imorgon.

Morgondagen KANSKE det bär av till Göteborg! Vi ser vad det blir för väder, annars så kanske vi drar till stranden och badar.
Förra gången vi badade var Alfons sviin nära på att sätta sig i vattnet och bajsa. Jag skämdes aningen.

Han är som han är, min hund.




Jönköping by night

Kommentarer
Postat av: adam

Nog är det allt bra tur att vi har er!

2009-07-16 @ 16:41:27
URL: http://adamedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0