Att umgås a la 6 månander

Hur orkar man ens se varandra? När man jobbar på samma ställe. Sover i samma säng. Delar samma kuddar och täcke? Delar samma matlåda? Ingen aning men vi har lyckats!

Jag och Fredrik tycker om varandra fortfarande, trot eller ej men så äre.
Men när vi blir förbannade på varann så är det inte som förr.
Vi skriker och gormar för här kan man inte försvinna som man gjorde förr.
Jag gömde mig hos Martina, Adam, Kristian, Syrran, Mamma, Mona och Anders ja, lite överallt.
Fredrik försvann till träningar och tog ut sig. Nu går det inte så voi helevetti vilka bråk vi har haft här haha!

EN ANNAN SAK som är stört är att när man ser varann VARJE DAG i ETT HALVÅR så märker man inte hur jäkla FET den andra blivivt. Jag vägde mig idag (för första gången på ca 4 månader) och jag kunde då i min förtvivlan konstatera att jag gått upp... 8 kilo. I dom 8 kilorna är våra oplanerade måltider, och våra bespraingar. fyfan


"Nej nu jävlar!" sa jag och rensade kylen. Bort med Ben & Jerrys, bort med allt. Jag hängde upp en lapp på kylen. "ÖL SÄLJES, ISTE OCKSÅ, OCH COCA COLA" 3 USD, KOM IGEN?!

Nej men idag har jag börjat banta för första gången i mitt liv. Köpte tabletter som ska öka förbrännigen och idag har jag tränat 1 gång och ska iväg NU och SIMMA.

Jag frågade Fredrik om han lagt märke till mina valkar. "Neej, du ser ut som du alltid gjort?"



ajja bajja



Jag vet, jag smälter in lite bättre nu. Jag tror jag ska låna en elektrisk sittvagn när vi går och handlar på Wal Mart. Allt för att behålla mina "trivselkilon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0