Drama night

Vilket drama det var inatt..

Vi är ensamma i ett jätte-stort hus och jag går på hel-spänn hela tiden. Är livrädd att nån ska dyka upp och knivmörda mig som i filmer. Det är ju ett stort hus med många gömställen!

Men hur som helst. Vi ligger och sover. Tiden uppskattas vara 4 på natten. Det ÖSREGNAR UTE.
Fredrik flyger upp till fönstret och skriker till mig: EWA, HÖRDE DU?!?

Jag höll på att bryta ihop. Nyvaken som jag var så trodde jag att nån tagit sig in i huset och strök omkring på undervåningen.

VA?! Skek jag tillbaka och gnuggade mig i ögonen.
Fredrik satt kvar framför fönstret då hörde jag. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMM!!!

Det åskade, jag har aldrig varit med om nått liknande. Det måste ha varit ovanför huset. Blixten lyste upp hela rummet om och om igen. WWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOM! lät det.

Vi blev orolig att det skulle komma en tornardo så vi låg vakna länge. Det har varit varningar för det på senaste..

Men det lugnade ner sig tillsist, vi somnade, det regnar fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0