En händelse

Fredrik kom igår in till en svit där jag jobbade. Han skrattar och säger att våran poolguy har en likadan "gubbkeps" som honom. En prick likadan.
Jag tittar ut och konstaterar detta. fniss fniss

Inget mer med det.

MEN på kvällen hittar Fredrik inte sin älskade gubbkeps. Helevette! Poolguy har ju snott den! Den jäveln.

Fredrik blir rosenrasande, vi kan ju inte ha kleptomaner springandes hära.

Fredrik ringer till våran chef på kvällen,  ursinnig, och vill att poolguy ska få sparken. Han vill även ha hans nummer.
 -Han ska hit och betala, säger Fredrik
 Jag triggar Fredrik.
-Ja, se till att du får 50 dollar som plåster på såren, hota annars med att du tänker berätta till ALLA vilken tjuv han är!

Fredrik ringer poolguy kl 9.30 pm.
Poolguy försöker minsann skylla ifrån sig men blir sedan arg och slänger på luren.
Fredrik fattar ingenting, ska han komma förbi eller vadå?
Poolguy dyker upp, han är ursinning. Springer ut från bilen och vrålar: IS THIS YOU HAT?!
Fredrik vrålar tillbaka: YES, IT IS MY HAT
Poolguy anklagar Fredrik för rasism (han är mexikan) och visar sin guldkedja. "This is REAL GOLD" typ som att han är en rik mexikan.


AHAHAHAHA, jag höll på att dö för det visade sig att det INTE var Fredriks gubbkeps. Poolguy kunde nämlingen bevisa detta och sedan hittade Fredrik hans älskade keps.

Hahaha. jag skrattar fortfarande. "YEAH, IT IS MY HAT"

HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: syster yster

LOOOL. Men gud vilken circus, hysteriskt kul dock 8D;



Jag har förövrigt en ny blogg, så kommentera nu, ungar! ;)

2009-03-21 @ 22:51:19
URL: http://seishun.blogg.se/
Postat av: mamma

Dubbellool. Fick mig ett gott skratt:)

2009-03-22 @ 10:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0