Ett jävla tjat om träning

Idag blir det simning, så jäkla skönt. Bättre än den där tennisen, jag SUGER men envisas ändå att vara där.

Fredrik agerar "tålmodig pappa" på tennisbanan. Jag springer omkring och försöker träffa bollen. Skjuter över nätet så den far ut i skogen. Det enda som fattas är pannbandet och svettisarmbanden.
Vi joggar även här, springer i ca 40 minuter näästan varje dag. Har blivit mycket snabbare och orkar så mycket mer. Det syns dock ingenting, ser mer svälld ut än vanligt. Måste vara all skit vi trycker i oss. Det är så lätt att falla för grupptrycket!
Nu köpte jag green tea tabletter. Ska få fart på förbränningen ?





Nä simma är min grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0