Middag!

Vi håller på med middagen.
Ikväll blir det indiskt. Jag tog på mig de kläder som påminde mest om Indien, haha
Vi steker kyckling och rör ihop det med en indisk-krydd tomatsås. Till detta så ska vi äta Naan bröd med olivolja.
Fredrik åkte jag handlade mer couscous annars hade jag fotat och lagt in nu, får lägga in sen med alla andra bilder.
Till efterrätt blir det morotskaka med kaffe. Jag vill inte äta den men jag måste. 400 kalorier på 1/6 del!! Det är mycket. 22 g socker också. helvette.


Idag har det varit en bra dag. Vi har städat och donat, åkt och handlat, jag har gjort craigslist och resegudien.
Fredrik (och jag) har hängt upp de förbannade window vallance som han skulle ha gjort för två månader sen.
Nu är det inte en nagel i ögat längre, jippie!
Han fick ett mejl från chefen att han skulle vara klar på två dagar (enligt chefens uträkningar).
Men han sköter sitt jobb så bra så. Det gör vi båda. Faktiskt. Mejlen från gästerna har bara varit positiva och man har lite kontaker nu när man åker tillbaka till Sverige i april.


Har även ett hemligt projekt på g, det är tystnadsplikt på det. Jag kanske blir kändis, vem vet. Är det positivt?

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nu Ewa låter du som Blondinbella ;) Ett hemligt projekt, vad kul, det ska bli intressant och höra vad det är för något. Det är väldigt positivt tycker då jag.

2009-03-27 @ 09:38:33
URL: http://tobiasduvenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0