My first..

Äntligen gjorde jag det, jag skapade en ny blogg!
Var lite busig, la till ett "s" i slutet.


Jag kände mig nervös, nästan kissnödig och började skaka. Men nu är den här!
Tog bort den gamla, den kändes ångestladdad. Som något dött som legat och skräpat i ett halvår. Finns inget att göra med den.



Kan börja skriva i min nya blogg vad jag ska göra idag!
Sitter här på jobbet nu och tar det lugnt, käkar lite kex och dricker kaffe.
Jobbar och sliter åt ett golf-företag in da USA just nu.
Känns bra trots allt.
Jag och Fredrik bor i ett eget hus just denna vecka men intel änge till för på fredag får vi nya gäster som vi ska ta hand om.

Det brukar vara ganksa glada gäster som bjuder på allt möjligt: Middag, bensin, middag igen, öl, och Kaluhan jag drack igår kväll!
Livet e gött!


Nåja, idag så ska jag förbereda några sviter, som vi så fint kallar rummen, bädda lite,städa lite, skura lite ja ni vet. 4 rum  måste jag förebereda så det är lungt.

Vi har hand om 2 hus här, dvs 12 sviter och 2 kök samt en lobby.

Varje dag ska det putsas i rummen,bäddas och dammtorkas. Tar ungefär till lunch att göra sedan är det datajobb som gäller för min del. Ringa kunder i skandinavien och lägga upp annonser.

Fredrik är vår allas lille vaktmästare. Han är den man ska ropa på när man behöver hjälp med i princip va fan som helst.
Tar bort en hel del ansvar från mig men jag är NÖJD!

Nåja, ska skriva här så ofta som möjligt. Är less på den förbannade resedagboken.  Känns dadda. Jäkla skit.



Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0