Our night

Hej och go kväll!

Vilket träningspass det blev idag, jag trodde jag skulle svimma på gatan och det blev inte lindrigare när vi skulle streacha. huja
Sedan blev det lite film framför matbordet. Vi åt kex, ost och tonfisk.

Nåväl, kyrkan och Jesus hade tagit semester eller iaf bytt lokal. Även Guds hus behöver en uppfräschning tydligen. Jag och Fredrik orkade inte leta efter den nya lokalen. Vi hinner nog se en show innan vi åker hem :)

Imorgon beger vi oss till Daytona Beach och solar/badar och ser hur ungdomarna här firar Spring Break. Det ska bli kul.


Är det sant att politikerna tjafsar om könsrelaterade aborter? Jag trodde vi levde i Sverige under 2000-talet. Har jag drömt detta?

Nåväl go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0