Singing in the rain

Vi var och simmade igår, hurtiga som vi är. Vi åkte till poolen på kvällen då det redan hade blivit mörkt. Vi skulle banne mig ut och simma. Jag kan ju inte lägga av med mina rutiner nu!

Iallafall. Vi smög i, eller Fredrik dök. Han klarar inte av att pinas för poolen är så jävla kall först.

Jag simmade allt vad jag hade. Vi såg två skumma typer smyga till lekplatsen brevid poolen, men vi var beredda.
 Dom kunde inte ta oss. Ingen normal människa hoppar i poolen när det är så kallt vatten (förutom jag och Fredrik).

Pysket mitt försökte spela mig ett spratt men jag "stayed focus".
 Pysket pyskade mig med" Ewa, det är en vattenorm i vattnet, du ser den inte, den ringlar runt benen på dig, OJ vad var det? Det är ormen!

Jag fick panik till och från men det slutade bra tillsist. HA, där fick du hjärnan!




En stadig frukost, en stadig Ewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0