TAXI!

Gissa vad jag gjort idag? Det kan ni inte gissa?

Jag har solat och badat och ni kan inte ana hur skönt det var!

Jag har legat i solen och pressat, ätit glass och badat.
Jag blir ännu lyckligare när jag ser dom äckliga bina surra UTANFÖR myggnätet som hela baksidan är täckt av. Mmmm

Jag lever nu känner jag.

Ikväll tjänar vi pengar också. Vi ska agera taxi. Och imorgon = grill kväll. Vi börjar bli lite smått less på dom men vi tjänar pengar!

Imorgon blir det grillspett med kött, majs och paprika. Till detta så ska vi göra ris med vitlök och smör + chili sås. Eller ska vi göra kyckling? Grilla och marinera kyckling, det blir bättre. Kyckling it is!



De e sommar....



PS! Uppskjutning blir uppskjuten till imorgon ist.


Kommentarer
Postat av: martina

gud så skönt allting låter :) Här börjar vi iallafall se solen, vårsolen och det känns som en riktig ljuspunk mitt i allt mörker. Jag längtar massor efter sommaren men absolut till April då ni anländer hem igen - underbart!!! Du måste ju fortfarande svara på mitt mejl,var ju sååå länge sen jag skrev det. Annars blir jag ledsen faktiskt :( Saknar er! Hälsa Freddy! Pusskram hjärtat.

2009-03-12 @ 08:36:13
Postat av: Tobbe

Ursäkta, jag ska bli bättre på att lämna en kommentar när jag vart ine på din blogg :) Fan vad härligt ni verkar ha det, smått avundsjuk, inte på erat jobb utan på allt annat :) Är det "Fågelsång" som ska skjutas upp? ;)

2009-03-12 @ 11:19:56
URL: http://tobiasduvenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0