This is the life

Jag mår illa!

Det kan vara att jag är deppig, trött, utbränd, orolig, ångestfull, blivande magsår eller annan sjukdom eller så kanske det är sushin jag käkade för någon timme sen?

Jag och Fredrik äter sushi 1 gång i veckan. Det är gött.

Kocken är världens söstaste, han lyser upp när han ser oss.

"OHH, hi, how are you? Sit, sit *peka,peka* For two? two? Aww, yes yes"

och när vi går:

"Aww, see you soon, thank you, thank you"

Han upprepar orden för att han är uppspelt.
Dom är så uppspelta, dom där japanerna.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kanske har en bulle i ugnen! :) Jaaaaa!! :D Hehe.



PussoKram

2009-03-19 @ 12:21:05
URL: http://elinsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0