Supernajsday

Håhå, nu är vi hemma efter en lång dag i Tampa.
Det har varit en bra dag idag, synd bara att Tampa förlorade med 3-0.
Fredrik funderade på om dom hade ätit innan dom kom ut. Dom såg så slöa ut.
Det var en riktig show och man behöver inte alls älska hockey för att åka och kolla.
Jag har ju ingen hockey nisse men det var roligt. Ett jävla drag alltså!

Nationalsången sjöngs av en super gullig liten flicka. Hon såg så nervös ut inför alla 10 000 åskådare men hon gjorde den så bra så. Men men, det var den första NHL matchen jag varit på i mitt liv. Ett fint minne från vår resa här i staterna.Fredrik är överlycklig. "Det här trodde jag aldrig" sa han till mig inne i arenan.
Det är verkligen som på film allt, cheerleaders var det också. Tampa girls hette dom.
Samt mitt liv. Det är som på film.






Dom lottade ut 1 million dollars till en i publiken om Tampa gjorde mål vid ett visst klockslag. Fyfan vad nervöst det var. Men dom gjorde det inte. Synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0