I'm so lucky

Idag är det söndag, vår lediga dag! Igår firade vi 1 och ett halvt år tillsammans också. Tänk att vi varit med varandra ett halvår VARJE dag efter det året. Det är starkt tycker jag. En vild chansning om att man ska orka med varann varje dag.
Lyckligtvis så funkar det så bra så!

Vi firade dagen till ära med att åka till Publix och köpte varsin bakelse.
Efter det så jobbade vi fram till kl 21 och jag har aldrig haft så kul på jobbet.
JAG installerade nya handdtag på skåpluckorna. Hahaha, det såg förjävligt ut och Fredrik förstörde skruvar så vi var tvunga att knipsa av dom. Det var cirkus hära! Jag upprepade orden: Men dom får vad dom betalar för, dom får vad dom betalar för, eller hur?! Jag höll på att bryta ihop. Det slutrade med att jag bröt ihop av skratt.

Det är ofta så här på jobbet. Jag och Fredrik, får listor med omöjliga saker att göra.
Vi har ingen aning om hur vi ska gå tillväga. Gästerna som varit här har skrattat åt oss och kallat oss för McGyver.
Det är så man känner sig.
Jag hade nog varit noggrannare om det hade varit mina egna skåpsluckor. Jag är ganska säker. Men det blev ju visserligen fint tillslut. Hehe

NU klarar jag inte av att befinna mig i tvättstugan längre. Det har varit 30 grader i skuggan se senaste dagarna och vår "insektsdödar-kille" har inte varit här på ett tag. Det FALLER kackerlackor fran TAKET. Nu räcker det inte med att man ser sig omkring på golvet utan nej, dom jävlarna faller på mig. Rätt vad det är så ligger som små äcklern och sprattlar på rygg framför mig.

Well,well idag är det söndag och vi åker till Tampa här på någon timme. Kl 18 börjar hockeyn. Vi har sparat ihop 50 dollar som vi ska "roa" oss för. Det blir nog mys middag ikväll!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0