USA USA

Haha, Fredrik är så rolig. Han är alla gästers hustomte. Alla gamlingars dröm. Man ser hur dom tänker "ett sånt barnbarn skulle man ha" Han blir bjuden på mat (eftersom han alltid är hungrig så tackar han nästan alltid ja) Han får drickspengar, han blir nypt i kinderna. Nämen nästan.

Nu ropar han att det kostar 800 kr att bli medlem i Kirunas Golfklubb. Herregud, han är fast. Vi var faktiskt på ranchen idag och "drog iväg" några bollar som man så käckt säger inom golfen.

Ikväll ska vi ha "kvalitetstid" . Lira lite poker, äta lite jordgubbar vid poolen, jag ska färga håret, fixa naglarna. Fredrik ska trimma näshåren. Vi ska röka cigarrer. Veso Garcia heter dom. Tror jag.

Jag måste bara förklara HUR MYCKET jag älskar USA. Det är ju ett alldeles underbart land. Allt är så överdrivet, allt är så stort. Alla är så patriotiska.
Det är underbart.


Eller hur Kristian? Jag köpte en Bush t-shirt åt dig som du kan ha i din samling.


Kommentarer
Postat av: syster yster

Bush. Mannen med dom övermänskliga reflexerna. Är fortfarande imponerad av hur han duckade för "skon" som en journalist slängde på honom. AHAHA

2009-03-21 @ 22:56:02
URL: http://seishun.blogg.se/
Postat av: Kristian

Det är ju det jag alltid sagt om USA Ewa lilla ;)

Haha den kommer nog ramas in.



Hoppas du har det bra Puss&Kram //Kristian

2009-03-22 @ 12:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0