En fråga!

Nu har jag varit nykteriskt i över en månad. Det är inte länge men det är alltid en början. Inte ens en liten,liten droppe!

Fredrik hittade en vinflaska som låg kvar i vårat rum när vi städade igår.

"Ska vi?" sa han lite busigt på kvällen.

Jag tittade bara på honom, sedan på vinflaskan och sa: Nej, det ska vi inte.
SNOPET! Annars hade jag sagt: Åh fyfan, VIN, va gött! Klappat mig på magen och skrattat. Men inte nu.

Är det försent att ångra sig?
Kanske jag ska köpa alkoholfritt vin sen när vi går på fest? SKA jag fortsätta i samma bana? Fan jag måste ju vara roligast att vara på fest med när jag kan festa och sedan köra bil till krogen. Sedan fösa ihop flocken när vi ska hem. "Kom nu, Adam, vart är Martina?" Nej nej, sätt er i bilen. Fyfan vad ni luktar! ÖUAAH!

Tut tut ?



Kommentarer
Postat av: systeryster

En månad? Kom tillbaka när du varit nykter i över ett halvår :P Även om man är en så kallad 'ofrivillig nykterist' hahaa



Nä men allvarligt, det är ju jättebra gumman :)

2009-04-04 @ 23:37:12
URL: http://seishun.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhaha kan se det framför mig XD

2009-04-06 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0