Jag är sjuk!

Hej igen! NU är jag hemma som sagt. Det har varit två vääldigt slöa dygn, jag återförenades med några vänner i förrgår och sedan dess har jag bunkrat inne i lägenheten med feber! Det är ju typsikt att jag blev sjuk, Fredriks pappa kontaterade att jag inte var van vid kylan och det stämmer nog. Adam stod ute och rökte i förrgår innan han skulle skjutsa hem mig. Det var verkligen SJUKT kallt ute medans Adam tyckte att det var "varmt". Ja, alldeles lagom kallt. Haha

Nåväl det har varit två väldigt kontiga dygn, jag har sovit och sovit och varit vaken sedan sovit lite till, tittat tv. Jag har inte svarat i telefon och när jag reste mig från soffan med ett ryck så flög mobilen i golvet. Det går inte att starta den men jag kan ladda den. Får försöka fixa den för jag behöver verkligen en mobil!!

Mina tankar om att vara hemma är väldigt blandade och bättre blev det inte när jag redan efter en dag rök ihop med mamma. Det är inte det att vi inte tycker om varann eller någonting, jag klarar nog bara inte av att bo med henne. Har inte gjort det på några år så att säga. Det är lite ovant för oss men det kanske går att lösa! Jag har lovat att inte försvinna till Thailand för att jobba JUST NU iaf! Nu måste jag försöka lugna ner mig!

Men men, ihelg kanske vi åker till skogen och slöar. Det ska bli skönt. Har varit väldigt hektiskt på senaste men det är så det ska vara! Jag måste nog lära mig att hitta lugnet bara nu när jag är hemma. Har direkt tänkt på vad jag ska göra härnäst. Jag kan bara inte gå omkring och slöa, ta dagen som den kommer. Det är synd bara att mitt humör ska gå ut över andra. Det är rätt skönt att vara sjuk för då kan man inte göra nått.

Ikväll kommer Fredrik hem också och det ska bli skönt. Jag har planerat att fortsätta att bunkra (för att bli frisk till på fredag!) och ikväll ska vi äta godis. Jag har varit SJUKT godis-sugen!

Min rygg dör nu, jag har sovit konstigt!

Men nu vet ni kära vänner (om jag inte hört av mig) att jag är sjuk med feber och allt! Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja du Älskling! ikväll så ska du få världens största godis påse:)

2009-04-15 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0