Golf is the shit!

Ah fyfan vad roligt vi haft det idag, sinnes! Fredrik är ett GOLFPROFFS!! Han vann idag. ALLA var imponerade.
Jag höll på att skratta sönder emellan åt. Vi golfade med "goa göteborgare" och så äre. Jag vill flytta dit känner jag.

MEN nu är Fredrik iaf fast i golfträsket. Han älskar det. Han är duktig
Jag hade skitkul när jag racade i 4 timmar med golfbilen. Jag är världens bästa caddy. (enligt Fredrik)
Nästa gång vi golfar ska jag köpa en cigarr som alla andra hade. Då kan man kalla sig själv för äkta livsnjutare.

Näfyfan jag ska också golfa hära snart. Lite mer träning. Sen jävlar!

Sjukt mysigt och så sjukt underskattad sport i Kiruna. Men det är så ju, det är ju nästan aldrig säsong i Kiruna.
En månad typ?

Undra om man ska söka jobb på andra golfresortrar? Hörde om ett i Egypten, ett svensk företag.. hmmm

Nåväl. lägger in lite bilder imorgon! Nu är jag för mör efter grillkvällen. Det blev kyckling och kött idag igen. Gott vare. Mysigt hade vi.

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Kusin Therese

Hellu käre kusin:) Hittade din blogg av en slump här om dagen och jäklans vad glad jag blev! Det är riktigt roligt att läsa om att du lever livet på andra sidan Atlanten. Jag är så glad för din skull! Läste även inlägget med Eva Dahlgren låten. Kommer du ihåg när vi brukade leka Sikta mot stjärnorna och Malin alltid ville vara Eva Dahlgren?:) Det var tider det.. Hur länge kommer du att befinna dig i staterna? Ha det bra!!! Många kramar/Therese

2009-03-20 @ 10:24:18
Postat av: martina

ja visst är det kul att golfa ;) vi kan börja golfa tillsammans. Har ett eget golfset hemma ;D

2009-03-20 @ 15:49:16
Postat av: Mamma

Hej min älskade dotter! Nu är det verkligen dags att du kommer hem, SAKNAR DIG JÄTTEMYCKET!!! Är på jobbet just nu, vi har nyss smällt i oss varsin pizza, så nu kommer det kännas otroligt jobbigt att börja slita i rör. Annars är det lugnt hemma, alla mår bra o saknar dig! Alfons mest tror jag:)Puss och kram så länge!

2009-03-20 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0