Burning

Nu är vi tillbaka i Orlando, Det har varit en alldeles underbar dag FÖRUTOM att jag har bränt mig. Jag ser inte klok ut! Folk skrattade åt mig. Fredrik sa att jag "ser för rolig ut".! Det går inte att förklara hur ont det gör just nu. Jag ligger i sängen och kvider. Min älskling är och brer en smörgås åt mig medans jag ligger här och tycker synd om mig själv..

Hursomhelst så var det super vackert på Honeymoon isalnd. Vi fick dessutom vara med och skåda ett bröllop. Dom gifte sig i solnedgången, på stranden. Awww.
Jag frågade Fredrik om vi skulle gofta oss, ta en snabbis. Han ville inte.

Nu har jag fotat bra bilder som jag lovar att lägga in imorgon!

Men nu, sova. Eller först äta.

Go natt från en sönderbränd Ewa.

Ps. GRATTIS MONA MANNELA I EFTERSKOTT! Du är bara en dag äldre!, och 40. Jag älskar dig "mamman". ds


Kommentarer
Postat av: Mamman

Tusen miljoner tack!!! Ja det va trevligt att fylla 40, man sku göra det oftare. Det är länge sen jag haft så kul som i lördags, synd bara att ni inte va med. Men ni kommer ju hem snart:-) Massa kram

2009-04-06 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0