En dröm

Nu önskar jag att jag hade en dröm-tydar bok för min dröm var alldeles skruvad.

När jag vaknade så var det också som att jag inte förstod om det hade hänt på riktigt eller inte.
Jag drömde iaf att jag jobbade på ett reningsverk i Berlin, Tyskland.
Alla pratade tyska med mig och jag svarade "si,si" (spanska). Jag jobbade i ett mörkt lager på en dator där vart allt bajs samlades i stora sjöar inne i lagret. Ljuset inne i lokalen var alldeles orange så alla såg ut som apelsiner i hyn.

Jag skulle sammanställa hur mycket avfall det var i drickavattnet och jag kom snabbt fram till att det var en skandal pågång.
Dricksvattnet i Tyskland var så förorenat att jag inte kunde förstå hur dom kunde dricka det. Vattnet var ju brunt!!
DET VAR BAJS I VATTNET! JAG HÖLL PÅ ATT BRISTA! Jag skrek på alla möjliga språk jag kunde.
Adam kom förbi (han skulle hälsa på mig) och jag visade honom skiten. Han blev lika chockad. Vi smög omkring i lagret och försökte göra oss förstådda. Men vi lyckades inte.

Vi gick ut från lokalen och hamnde på ett torg där det sprang omkring små björn-ungar.

Mycket märklig dröm må jag säga.. Vad tror ni att den betyder ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0