Ha ha jag dör!

Citat:

"Och våga inte skylla på att ni jobbar eller diverse (för hälften av er har säkert inte ens ett jobb, därav Adam inräknad). Och om ni har det så kom ihåg den gyllende MM-Regeln;


SJUKSKRIV ER!"

"Vi bjuder även in våran älskade Rune till att käka med oss, (försliret skippar han nog med fara för åldersattacker) "


Haha vart får ni allt ifrån?

NU fick jag verkligen hemlängtan. Hem till Adam och Martina. Jag har som roligast med er, ni är helt jävla underbara.
Freddan förstår inte, han sa förresten till mig här för någon dag sen: Ewa, jag saknar att lyssna på när du pratar med Adam och Martina. Jag gör fan det. Jag orkar inte med att du "håller på" sådär med mig.

Hoff jag fick separationsångest nu också, jag följer med er och pluggar, eller nått!


Kommentarer
Postat av: Andreas

oj :/



Hoppas du får en underbar kväll nu och en grym torsdag imorgon. Ha det bäst!



PS. Om du vill så får du mer en gärna lägga till min blogg i bloggkoll, säg till i såna fall så att jag kan lägga till din blogg med :)

2009-04-08 @ 23:48:49
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: adam

Ja hujj. Kom hem nu! Och följ med oss!

2009-04-09 @ 00:52:08
URL: http://adamedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0