Money for nothing

Här sitter jag och surfar. Fredrik är i Tampa och jobbar han. Det är inte jag. Jag sitter här och läser Aftonbladet och tittar på en alldeles fruktansvärt dålig film på TV:n. Nyss var det en ännu värre komiker.!
Översatt:
"Hur manligt är det med glasögon? Alltså, om jag och några andra gangsters ska göra upp och dom slår mig på näsan och jag tappar glasögonen, hur mycket respekt får jag då? Alla tjejer skriker i mun på varann: Åh nej, slå honom inte. Han har ju tappat sina glasögon, den stackarn. Kom igen! Kan jag inte ens se så kan jag då inte slåss"

SÅ BRA VAR HAN! Jag hade gjort det bättre. Det konstiga var att hela publiken skrattade. Går dom på någonting? Har den killen skrivit manuset själv? Har jag missat någon hemlig kod inom stand-upen?
Hur som helst var det dåligt.


Nu har det gått 40 minuter sen vi slutade. Jag gissar på att Fredrik jobbat över. Han och mexikanen. Haha. Jag skulle minsann stanna i huset och dona. Nu är allt klart. Det är bara vårat rum kvar men det går ju fort.
Annat har jag inte gjort. Usch nu fick jag ångst. Men vi jobbar så hårt annars så det gör ingenting. Eller?


Kommentarer
Postat av: Kristian

America need i say more ;)? Deras humor är ju inte på elit nivå :)

2009-04-03 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0