Nu är han hemma!

Nu ska vi åka och äta! Slösa en massa pengar på mat, det är märkligt.
EN sak som stör mig när man går på resturang och resturangen har klämt ihop alldeles för många platser. När man hamnar rygg mot rygg med nån fet amerikan är det värsta. Eller en arg irländska. Huwwa. Då går hela resturang-besöket åt att man sitter och vrider sig och tittar på alla andra. Man äter utan inlevelse och känsla brukar jag säga då. Man tar en tugga och tuggar och tuggar men man ägnar inte ens en blick åt varann. Man tittar på folket omkring och på sin höjd på tallriken. Frågar Fredrik "kan du skicka saltet?" hoppar jag nästan till. Som är jag tror att jag är osynlig.
Eller nått!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Ja det är så länge sen, tiden går fort när man har roligt. Ja, när är det ni kommer hem? Saknar er med, det var ju som ett tag sen

2009-04-08 @ 05:09:50
URL: http://tobiasduvenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0