Små måsten

Kalla det vardagslyx!
Jag tycker om att;

Dricka en extra kopp kaffe på morgonen, stirra in i väggen även fast man har bråttom. Känna lugnet.

Kunna tänka att det löser sig och skita i att göra vissa saker. (Det löser sig oftast, bara man har en bra ursäkt)

Äta mörk choklad, helst varje kväll. Det gör jag ofta. Livet är inte till för att man ska banta. Hela tiden.

Ligga och dra mig i sängen 10 minuter.

Trycka i mig halva tuggummi paketet och tugga tills jag får ont i käkarna.

Dra på en låt på hög volym och sjunga ut!

Inte ha mobilen på hela tiden.

Gå i varuhus och pilla på allt man ser. Klämma, känna och lyfta.

Duscha i svin varmt vatten

Titta på gamla klipp på youtube. Allt från "tre kronor" till introt av "sikta mot stjärnorna". Känna lite nostalgi.

Läsa bröderna Schulmans bloggar på 1000apor.

Ta ut alla pengar man har i kontanter,  räkna dom och fläkta sig i dom.

Lägga sig i en pool och blunda på kvällen. Titta på stjärnorna.

Nypa pormaskar

Ta en promenad

PLANERA UT NÅTT ROLIGT. Ha något att se fram emot. Har jag inte det blir jag fruktansvärt deppig.
Jag klarar inte av att göra samma sak varje dag.

Det får mig att överleva dagarna även fast der regnar kackerloackor från taket och tokiga amerikanere plingar på dörren och säger att gräsmatten är vacker.

Vad ska man svara? Thank you ? Ehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0