Vi firar!

300 mejls-jubileum! 300 freakin mejl från våra chefer. Vi räknar dock inte in våra sms och samtal via telefon!

NU väntar ni väl med spänning där hemma på att få höra lite klassiskt fredags-gnäll? Ni får dock vänta nån timme till för jag och Fredrik har faktiskt haft en hel vecka på oss att få iodrning. EN HEL VECKA! Kan ni förstå detta? Vi har kunnat säga: Ähh nu tar vi lite kaffe?

Vi har lunch nu och jag sitter och surfar.. Kommer att tänka på att det  INTE LÄNGE KVAR!
Jag pratade med min mamma igår och hon frågade för 3000 gången vilken dag jag kommer hem. ALLA FRÅGAR DET! Jag har sagt säkert 70 ggr vilken dag vi anläder till Sverige men ändå så frågas det!
ÄR jag inte viktigare än så? Jag känner mig inte saknad! Jag kanske stannar här? Kanske aldrig kommer hem. Det vore väl förargligt? he he



Det är nått fel på mig! Jag säger "vettu" efter varje mening. Som en jävla idoit. Vettu. AH, varför denna förbannelse? Direkt jag inte tänker på det så kommer det. Why? Är jag schitzofren? Mest troligt. Är man det om man känner sig jagad när man går upp för en trapp och det är mörkt bakom en? Är vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0