Angående min kris

Ja fyfan, jag har hamnat i en riktig 20 års kris. Jag har aldrig hört talas om en sådan förr men jag vet att jag har en.
Jag har ägt denna kris i snart 1 år och värre blir det. Som en tumör som käkar upp mig inifrån.
Jag ligger sömnlös om nätterna. Det har jag visserligen gjort så länge jag kan minnas men ändå!
Jag tar itu med alla jävla gamla problem som jag lyckats trycka ner i så många år.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till här i världen. Jag har börjat funera på meningen med livet också. Är det att man ska göra "det bästa utav det?" eller vad handlar det om?

Haha, såja nu fick jag vara lite sedimental här på kvällskvisten. Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0