Brainstorming

Mina fundringar just nu:

Jag sitter här vid köksbordet  vart Fredrik hittade en fästing igår, jag blev jävligt äcklad och helt plötsligt började det krypa i skinnet på mig. Det kändes som att dom var överallt. Vad kallas sånt?

Jag förstår förresten inte hur dålig Kiruna sjukvård är egentligen, jag menar, hur svårt ska det vara att faxa ner en journal till Vargön? Va?! Jag måste ju till sjukan här!

När ringer dom från nått jobb? Hur många ska jag behöva söka innan jag får ett? En gång sökte jag 48 jobb på mindre än 1 månad, jag fick ett jobb i USA i 3 månader. Det var ju värt.

När dom ringde från andra företag (som jag hade glömt att jag sökt på) så gjorde jag bort mig en aning med att fråga vart dom ringde ifrån och vad jobbet innebar.
En kille blev t.o.m stött för att jag inte visste vad jag sökt på.
"Du kan ju läsa på lite och skicka in en ny ansökan eller nått" sa han på ett jävla spydigt sätt. Jag blev irriterad, ingen ska fan ringa mig kl 9 på morgonen och vara uptight i röva så jag la på.
Hoppas jag inte söker på samma företag igen bara!

Vem på tv4 vill egentligen anlita Linda Isaksson till ett program? Hon är en glädjedödare utan dess like.
Jag vill inte ha hästen i tv rutan.

Ja det var allt denna gång...




En park i Florida!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade en fästing igår, efter det vägrade jag gå ut. (tills någon kom på att vi skulle åka till liseberg) Läget annars ? :D

2009-07-22 @ 00:01:40
URL: http://mariaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0