Give me!

Idag har vi varit och gjort lite ärenden inne i stan i Vänersborg. En mycket fin stad den också men allt det som jag vill att en stad ska ha:

Vatten vid små klippor och stenar. Många cafén med uteservering, en resturang-båt, vilda rosor och tulpaner, gamla hus , marknadsstånd sommaren ut.
Det är så otroligt fint att promenera längs göta älv och vänern. Åh...



Min favvo-blomma


Jag har sökt ett jobb som jag verkligen, verkligen vill ha. Det jobbet är i Göteborg och det hade passat perfekt. Sista ansökningsdagen var den 31 Juli. Förhoppningsvis ringer dom!!!!

Det är ett deltidsjobb men jag får ut ca 7000 - 8000:- i månaden. Varför söker hon ett del-tidsjobb? JO, jag ska plugga också. Jag ska läsa matte och historia så det blir perfekt. Om jag får jobbet alltså.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller tummarna att du får jobbet.

Kommer och hälsar på sen någongång när jag kan :)

2009-07-17 @ 18:57:38
URL: http://idaemmasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0