I nattmössan

Man kan ju fundera på varför jag sitter vaken halva nätterna igenom. Det är så att min käre Fredrik hostar och harklar sig igenom nätterna. Jag får seriöst hjärtinfarkt när jag ligger ner och blundar, känner hur jag är påväg att somna och mitt i detta lugna så kommer ett "UHÄH  HÄ UUUUUUUUUUUUUUUHÄH" "HARKEL"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fredrik har hostat såhär så länge nu till och från. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag skjuter mig själv snart!! Ha ha

Vi gick till apoteket och köpte nån medicin mot rethosta, FUNKADE INTE.

Jag går och lägger mig när jag är påväg att däcka tror jag....

Kommentarer
Postat av: Sara

Prova pressa en halv citron och drick som en shot. Funkar skitbra mot hosta!

2009-07-07 @ 14:33:24
URL: http://unsichtbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0