Mitt liv just NU

Jaha, lite update var det önskan om.

Martina fyller 20 år idag, GRATTIS! Hon hade fest igår, jag närvarde inte för att jag är ca 150 mil ifrån henne. Snyft!

Vad gjorde jag igår då? Jo jag vakande för första gången på länge vid 8 snåret och låg och stirrade ut. Plöstsligt kände jag en stark känsla av att jag ville ut och springa. Jag väckte Freddan och övertalade honom att följa med. Han klädde på sig motvilligt och vips, klockan 9 var vi ute och sprang. Haha.

Sedan gick dagen på, jag vet inte vad som hände, vi hade djupa samtal tills klockan var så mycket så vi började laga mat. Sedan gick jag och la mig, läste lite och så somnade jag.

AH!

Nästa helg blir det förhoppningsvis festival i Trollhättan och om sådär 2 veckor kommer syrran ner. Det ska bli roligt.

Sedan vill jag utbringa en skål till mina kära vänner Adam och Martina som har lyckats komma in på högskola. Adam- den blivande stjärn-webbdesignern och Martina- allas våran super journalist.

Grattis, grattis!!
Det känns bra att tänka på att ni snart kommer vara inom räckhåll för spontan-besök. Underbart, alltså!!!

En tanke som jag inte kan släppa nu i mitt kanske händelselösa liv är:
Jag klär på mig, sminkar mig, fixar till mig mer än ovanligt (har mer tid och ork) och står framför vår nyinköpta IKEA spegel och brister ut i skratt. Jag känner mig som en gammal tant. Det är såhär dom lever. Det är DÄRFÖR dom orkar ha så fina frisyrer. Dom har tid. Jag är en av dem.


Äh, skit i mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0