Nude

Nått som är så väldigt fint nu på sommaren är "nude" sminkningen med färg-glada läppar.
Jag försöker hålla mig till det nu på sommaren.

GÖR SÅHÄR:

 -Börja med att grunda med en foundation. Jag använder Loreals mineral foundation (Jag har fått fin hy av den!)

 -Ta en stor borste och svep bronze puder över kinderna och lite över halsen och i nacken.

- Lägg ljus-rosa rouge på kindbenen.

 -Lägg sedan en fet, genomskinlig kräm på ögonlocken och under nedre fransraden.

-Dutta med concerler under ögonen och under ögonbrynen

-Ta en ljus ögonskugga och dutta ögonskugga i ögonvrån och halvvägs intill ögat på undre fransraden.

-Måla med en brun kajal innanför övre fransraden så ögonfransarna ser "täta ut".

-Måla med lite brun kajal i ögonvingen.

-Böj ögonfransarna med en ögonfransböjare.

-Kamma ögonbrynen med en rengjord mascara borste och fixera ögonbrynen med ögonbrynsfix eller lite hårsprej som du sprejar på fingrarna.

-Avsluta med en färgglatt läppglans.



http://media.photobucket.com/image/nude%20makeup/fashionising/makeup_berry_lips.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0