Roadtrip tomorrow!

Så är det, imorgon bär det av till Adam och Martinas nya stad, Jönköping.
Jag och Fredrik ska inspektera deras framtida lägenhet. EN SKIT FIN 3:A!

Detta ser vi fram emot! Jag undrar, finna IKEA i Jönköping? Man kanske skulle passa på attt lägga ut sina sista slantar på den där IKEA-vardagsrumsbordet.. Hmm..

Vi var och handlade igår, jag köpte en förbannat snygg vit, kavajlikande väst på MQ. Den hade kostat 499:- men nu kostade den endast 149:-. Vet bara inte när jag ska använda den.

Den ser ungefär ut som på bilden nedan (fast utan ärmar).

Vad ska jag ha den till? Jeansshorts? Eller?



Vi ser fram emot helgen, då blir det festival.
Såhär ser planerna ut:
Vi åker vid 10 tiden och spanar in fotoutställningen. Sedan stannar vi till ca 15.00 och kollar "sikta mot stjärnorna".

Sedan åker vi hem och äter, gör oss iordning "förfestar". Sedan tar vi en taxi in till Trollhättan och stannar till vi blir less.

Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet inte om du undrade om IKEA finna i jkpg eller var. Svar ja iaf och ute vid A6 (köpcentret) finner ni den :)

2009-07-14 @ 19:05:20
URL: http://jennymariecarlsson.blogg.se/
Postat av: adam

Och a6 ligger 5 km från vår blivande lägenhet, om vi får den vill säga! :D :D

2009-07-15 @ 00:37:07
URL: http://adamedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0