Som AL

Har du alldeles för mycket tid att tänka, eller lära känna någon du bor med.

Det är egentligen i sådana här tider man borde bli miljönär, man får så mycket idéer.


Vad Fredrik gör nu:

Gästar, Utbrister BOORING, drar bort stolen som jag hade fötterna på, säger: Sorry. Fiser med händerna. Frågar: Ska vi dricka whiskey? Säger: En kork om dagen är bra för magen. Går och hämtar alfons, lyfter honom mot mig så han klöser mig på axeln (uppenbart för att han vill få uppmärksamhet, inte Alfons utan Fredrik. Sedan springer han ut i hallen ropar: Kom kom, sedan skäller han som en hund.
Jo  han fotar en bild på mig med sin mobil också, tittar på den och gör "TRYCKER-FINGRARNA-I-HALSEN- TECKNET.

Ja, ungefär sådär ser det ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0