Ännu en fredag!

Middagen igår blev grymt lyckad. Så lyckad att gästerna lämnade 80 dollar i dricks plus alkohol! Kyckligen blev perfekt med rosmarin och dijonspenap!
Fan vad bra vi är. Det kändes verkligen bra i hjärtat när gästerna lämnat lappar "Tack för allt, lycka till i framtiden"  m.m.
Nu har vi en bunt meddelanden av några gäster från vår tid här!

Men nu är det inte lugna bullar, håller på att städa. Jag och Fredrik stressar varandra. Jag har låst in mig på toa nu, annars avlider jag! Bra träning ändå!

Men men ska fortsätta. Folk kommer hit NU. Och vi har ett helt hus kvar. "Tjooho!"

Nånå bara lördagen kvar att avverka sen blir det shopping tajm och så ska vi se den där rymdfärjan skjutas up! Det ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har gått till final i en fototävling så om du vill kan du gå in på http://emelieohlsson.blogg.se/2009/march/finalister-vinn-reflexskarm.html och rösta på bild nummer 4 som är min bild :)

2009-03-15 @ 17:08:11
URL: http://emmotsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0