Brainstorming

Idag är det en bra dag, Jag känner mig nöjd även fast jag har tusen saker att göra. Tusen mindre roliga saker alltså.
Titta så nöjd jag är:




Jag och Fredrik har nyss varit och storhandlat på Wal-Mart. Det är ett sjuukt stort varuhus och det är dessutom öppet 24 timmar om dygnet. Just det! Man kan åka och storhandla kl 4 på natten. Fylla kundvagnen by night så att säga.
Fredrik konstaterade för mig att det är zombies där på natten då han varit där då. kl 01.00 och köpte chokladtårta åt mig (HAHA!)

Jag älskar Wal Mart, dom har ju allt där. Fredrik gör det inte. Han blir gring som ett litet barn. Gnäller ,tjuter och frågar : Var DET NÅTT MER?! JA SÅKLART!

Goodygoody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0