Lite funderingar...

Nu ska vi åka iväg til Wal Mart och handla. Jag har bestämt mig för att köpa ett kort till en gäst som legat inne på akuten i 2 dagar. Stackarn.
 
Jag längtar hem ändå, jag längtar till alla svenska TV program, alla svenska kompisar och all den svenska maten.
Jag är fan svenne rakt igenom.
Nog är det roligt att resa men det är påfrestande. Man lär sig mycket om sig själv och sin syn på livet blir ju ändrad.
Jag har verkligen träffat så många underbara människor här och fått uppleva så himla mycket, både på gott och ont men nu känner jag att jag vill landa.
Bilda ett hem och en trygg tillvaro, resa och komma iväg kan man ju göra så fort man får chansen. Åka bort över jul och varje sommar!!
Jag vill ha en lägenhet, ett jobb men i en annan stad än kiruna. Jag kommer inte bo där nu och kanske aldrig mer i mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0