Lördag

Det är sjukt fint väder idag! Fan så varmt det är. PÅ med AC:n bara!

Har nyss haft välkomstmöte ute på verandan. Satt och pratade i ca en timme tills ett BI kom och skärmde bort mig. Nu är det datajobb och lika bra är väl det..


Imorgon är det Epcot som gäller. Ska bli så jäkla roligt men dyrt. Som vanligt kostar parkerna ca 80 dollar pp. 160 dollar för mig och Fredrik alltså! Men då är man borta en hel dag också. VÄRT.



Förra söndagen var det shopping på Buena Vista.
Jag och Fredrik hittade allt möjligt men köpte nästan ingenting. Snåla som vi är. En skit snygg väska köpte jag dock. En jäkla märkesväska som kostat 50 dollar!



Nu tillbaka till arbetet! So long!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Epcot var lätt den roligaste av alla disneys fyra parker, det var skönt att slippa parkeringsavgifter eftersom vi köpte en paketresa och blev skjutsade till och från parkerna. Det var svinigt dyrt allt på disney, men folk betalar.

2009-03-08 @ 23:21:00
URL: http://tobiaduvenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0