Pikkadoll

Jag har varit hem till Billy the Kid..




Jag och Fredrik åkte till en soptipp. Vilken jävla soptipp. Och det fanns GAMAR. Äckliga jävla djur satt och käkade på nån gammal matta, för mat hade dom inte. Det var inte en sån soptipp. Det var dom noga med. "Släng vafan som helst, batterier, bilmotor, använda bindor men INTE MAT"

-MA´M, DO YOU GOT FOOD IN THAT?
Gormade en tant mig när jag slänge en stor säck med hushållsavfall.
"Eh, I don't think so..

Men jag visste, fniss.

Jag och Fredrik lastade ur bilen, han blev svettig och han glänste solbrunt. Han hade hjälm och snickarbyxor. Han var lortig. Han var mumma kardemumma haha!

Sedan körde dom över vårt trash med en stor jävla bulldozer, TYP.

Vi insåg att vi nu sett en annan sida av det vackra florida. Här bodde det RIKTIGA REDNECKS och TRAILERPARK-TRASHES. Samt Billy the Kid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0