Radarparet!

Vilket radarpar vi är, jag och Freddan.

Igår på våran lunch bestämde sig Fredrik för att bada i poolen. Jag stannade framför datorn. Efter att jag suttit där i ca 20 minuter så började jag fundera på om det var dags att jobba igen. Jag gick ut till poolen och letade efter Fredrik. Han är inte i poolen, han kanske har gått ut på sidan av huset?
"Freeedriik?" ropade jag.
Jag tittade mig omkring, fick inget svar.
DÅ SER JAG, FREDRIK LIGGER PÅ BOTTEN AV POOLEN!!! LÄNGST NER! HAN RÖR SIG INTE!!  HAN HAR LEGAT BLIXTSTILLA SEDAN JAG KOM UT, OCH HAN RÖR SIG FORTFARANDE INTE!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH, jag skriker så hela golfbanan stannar upp, alla gubbar och tanter tittar på mig.
Jag dyker ner i poolen och ska påbörja hjärt och lung räddning men då dyker Fredrik upp och tittar helt förskräckt på mig.

EWA, vad gör du?! Varför badar du med kläderna på?!

Jag kände mig som Emil i Lönnebergas pappa när Emil satt soppskålen på huvet, igen. Man blir varken arg eller någonting. Jag kände bara... håhåjaja..

Fredrik däremot höll på att skatta ihjäl sig.
Alla från golfbanan tittade på oss med stora ögon.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha:D ja du holl pa att skramma ihjal mig om inte annat. Helt plotsligt smaller det bara till vid sidan om mig, nar jag ligger och plockar skrap pa botten;) Love you!

2009-03-24 @ 20:57:59
Postat av: martina

hahahaha, skönt med ett gott skratt såhär på morgonen :) Ni är ju galna!

2009-03-30 @ 10:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0