Ratatatata

HAHA, nu förstår jag!

Jag förstår varför jag varit så speedad. VISST jag dricker mycket kaffe och jag misstänker tabletterna men hallå?
Jag ligger vaken och söker på "Markus Fagervall" på youtube kl 4 på natten! Det är fan inte friskt! Jag skiter ju egentligen om han sjunger på finska "allsång på skansen" för första gången i sitt liv. Herregud!

Det är dom där tabeltterna som har 50 MG koffein i sig. Jag visste att dom innehöll koffein men inte att det var så himla mycket! För det är väl mycket?
Och det är ju inte bara en jag tar om dagen. hahah

Jag köpte Decaf kaffe hem nu...

Kommentarer
Postat av: Karro

Du kan ju ta hem såna tabletter åt mig också. Känner mig allt annat än speedad.

2009-03-12 @ 22:35:55
Postat av: martina

Hahaha jo inlägget JJCo står för Jukkasjärvi Company duvet ;P Hur som helst så lirade jag och Tobbe och Adam GTA (sånt här maffioso spel) Jag blev helt faschinerad och så och sprang runt på gatorna med kniven i högsta hugg och högg allt innan polisen efterlös mig, då snodde jag limmosar och stack till andra sidan stan, sen började jag om igen. Därav ; Ska vi gå ut och röka nu?

Jag: Jag ska bara skjuta städerskan först.



Ps: Det hände att jag till och med körde över dom med bilen, Fast mest fick dom inte tre utan hör här över 100 skott rakt i pannan. Jag var inte nådig direkt, Men sen började jag fundera. Inte konstigt tonårskillar i skolor massmördar 16 pers när dom har spelat det där. Jag har haft mardrömmar i tre dagar nu. Scaryshit!

2009-03-13 @ 05:04:34
Postat av: Kristian

Om du känner dig extra bored mitt i natten(morgonen) så vet du ju vem som alltid är vaken PGA sömnproblem :)

2009-03-13 @ 13:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0