Rymduppskjutning at NASA!

Okej, min viktnedgång går bra som fasen!

Äter dom där tabletterna som gör mig helt speedad och käkar 2 ägg + kalkon till lunch. Sedan äter jag ett äpple mitt på dagen och sedan tränar jag minst 30-40 minuter varje dag. Sedan äter jag middag och då blir det oftast broccoli, räkor, ägg, smörgås eller nått sånt!

Igår åt jag dessutom popcorn när vi tittade på filmen "fat albert" som var så dålig så att jag var tvungen att stänga av skiten. JAG HATAR BILL CROSBY!


NU kära vänner ska jag gå och lägga mig i solen. 25+ i skuggan.
Och ikväll ska vi få uppleva en rymduppsjkutning kl 9.20 pm. Det kommer bli så förbannat mäktigt!


Ps, önskar att jag hade kunnat skriva mer om mitt  jobb här men tyvärr så är det sekretess. Får knappt nämna nått om gäster eller någonting.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0