What a day!

Vilken dag, vi har bilat igenom halva Florida.
Våran resa gick:
Orlando City - Daytona Beach - Titusville - Cocoa Beach.

Orlando City var stort med stora skyskrapor. Kändes lite future..

Daytona Beach var fränt när man fick köra bil på den 23 miles långa stranden. Man svängade bara vägen så var stranden där. Tyvärr så var det nästan orkan, det var iaf varning och det blåste och regnade som fan. Vi åkte och kikade på hus, vilka jäkla slott alltså. Man blir ju lite avis på dom människor som bor där!

Titusville var som alla baksidor av Florida. Litet och skitigt. Många fattiga barnfamiljer som bor där. Vi stannade på McDonalds och drack kaffe. Fredrik blev sur för att han fick mjölk i kaffet fast han frågade "Do you have milk?" Han gjorde ju detta för min skull men jag förklarade för honom att hon i kassan säkert inte var en tankeläsare. Han lyssnade inte.

Cocoa Beach, även känd som världens bästa surfing-strand, var jätte fint. Folk var ute och surfade i dom stora vågorna. Jag och Fredrik bestämde oss för att bada, det var kul! Jag klängde mig fast på Fredriks rygg för jag började fantisera att det fanns maneter i vattnet men det var bara lite sjögräs. Vi flög som två elefanter i vågorna. Haha det var roligt! haha

Nu ligger vi här i sängen, med varsin dator. Fredrik lirar poker, vi måste ju kunna äta till veckan. Han känner pressen. Jag ligger och skrattar åt honom för att han är så knäpp. Fredrik visste inte att Michael Jackson har varit svart en gång i tiden. Haha, det tycker jag är för roligt. Den blir aldrig gammal. Nu är han förbannad för att han tror att våran bil låst in bilnycklarna? hmm

Imorgon ska vi sola tamefan.

Men nu ska vi sova, iaf snart.
Vi hann t.o.m ett träningpass när vi kom hem.
40 minters löpning sedan lite styrke. Jag går inte ned i vikt, jag bygger om kroppen till Schwartzeneger ist.

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja vi ser ju hur det blir med solandet..:(

2009-03-23 @ 14:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0