Ambitions are already starting to fade

Vart tog mina ambitioner vägen? Vad hände med mig?
Jag antar att det blir så här när man bryter upp med någon som betytt allt för en. Man vaknar och står plötsligt helt ensam i ett virrvarr av frågor. VAD SKA JAG GÖRA NU?!
Nä nu vill jag inte låta som en annan bitterfitta, livet går ju vidare men det är bara så svårt ibland när man inte fattar någonting.
Man får försöka börja hitta sin egen väg och sakta sudda ut alla planer man haft tillsammans med den andra.
Jag blir så förbannad för att jag funderar på allt detta..
NÅJA!
Jag HOPPAS VERKLIGEN att jag får jobbet på Esrange som guide nu. Sjukt bra lön och säkert ett roligt arbete.
Guida lite turister och svammla på. Ulla skulle fjäska för chefen sa hon ;)
Vill ha lite pengar nu så jag någon gång får förverkliga fler av mina drömmar.
Äh håll käften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0