Kan inte fatta....

...att det är nästan ett år sedan jag flyttade till Vänersborg!
Herregud vad tiden har gått fort.
Minns det som igår när jag och F kom fram till Vänersborg efter att ha bilat från Kiruna. Det var verkligen en hemsk resa vi gjorde med stackars Opeln.. Ingen AC, ett fett jäkla släp som gjorde att vi var tvungen att växla ner till 2:ans växel i uppförsbackarna. HAHA. Herregud och min jesus vad jobbigt det var.
Snart har även Adam och Martina gått ett år på högskolan i Jönköping. Inte illa pinkat mina vänner!!
Mina stackars särbos för tillfället. Adam får vara min personliga post-service och underteckna mina papper osv. Tror att han tycker att det är måttligt roligt.
Nåväl, han har bjudit in mig till en trea med honom och Jennie i höst. Det hade varit kul. Kollektiv is the shit. Så missnöjd kan han ändå inte vara med mig då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0